İlk yazım..:)

Eveetttt...Sonunda uzun bir şablon arama, sonrasında ise bulduklarım arasından deneme ve yanılma yöntemi ile beğenme beğenmeme sürecinden sonra bloğuma ilk yazımı yazabildim..Mutluyum, sevinçliyim, gururluyum..:P.

Aslında bu bloğu sadece nasıl blog açılır onu öğrenmek için açmıştım..İsmi ise sakura ve seishun kelimelerinin birleşimi..Neden derseniz sakura ağacını hep sevmişimdir.Değişik ve güzel bir havası var. Seishun ise ilk olarak prince of tennis animesinden bir alışkanlığım vardı (Favori animemdir kendisi..:D), sonrasında yazıldığı kanjileri görünce içim ısındı...Seishun japoncada gençlik anlamında ve mavi ve bahar kanjilerinin bir araya gelmesiyle oluşuyor..o yüzden beni kendisine çekti.^^..

Burada nelerden bahsedeceğime gelirsek, benim de pek bir fikrim yok aslında..XD..İlgimi çeken şeyler, ilginç şeyler ve tabiki olmazsa olmazım anime ve mangalar olacak büyük ihtimalle...İlk yazı dedim ama epey bir uzattım sanırım.Burada bu yazıyı sonlandirim o zaman ..XDD

4 yorum:

asdgrEDTHFDA

Haydi bakalım, hayırlı olsun. :)

wizardous

Teşekkürler Mehmet..^^

Squaw

Deneme 1-2,1-2 :P

Squaw

Denemeden sonra gelelim asıl yoruma :)

Hayırlı olsun diyebilmenin huzuruyla mutlu mesut saatlerimi yaşamaktayım şu anda,biliyorum benim beceriksizliğimdi her yeltenme de yazdığım yorumu gönderememek ama napayım bazı alanlarda yetenek yoksunuyum :P

Yazılarını bekliyorum canım büyük bir sabırsızlıkla gelsin ki o yazılar bana da sataşma bahanesi çıksın değil mi ama xD her şey bir yana blog.un hayırlı olsun Emine'cim,iyiki burdasın :)

Yorum Gönder